Van Williams naar Laughlin - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu Van Williams naar Laughlin - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

Van Williams naar Laughlin

Door: Gert en Elly

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

23 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Laughlin

Vanochtend mochten we uitslapen tot half acht, want we gingen pas om kwart voor elf de lucht in. Dus ’s ochtends eerst maar weer even de reakties op het verslag van de vorige avond bekeken. Net zo goed als het voor jullie leuk is om wakker te worden en weer een nieuw verslag aan te treffen is het voor ons leuk om wakker te worden en de reakties daarop weer door te nemen. We hebben steeds goed internet dus veel verslagen. We waren ruim op tijd bij het vliegveld en uiteindelijk gingen we met enige vertraging om een uur of elf de lucht in. Was echt super, wat een prachtig gezicht van bovenaf, bijzonder indrukwekkend en alleszins de moeite waard. Ik zal vanaf nu daar waar mogelijk wegnummers vermelden in het verslag want daar heeft één van onze trouwe lezers omgevraagd. Vanuit het vliegveld zijn we over de 64 naar Williams gereden en daar hebben we de highway 40 genomen tot Seligman. Hier zijn we het tracé opgegaan van de beroemde route 66 en in Seligman werd daar op speciale wijze aandacht aan besteed. Aparte winkeltjes en oude auto’s. Tot aan Kingman hebben we de route 66 gevolgd en daar zijn we de 68 opgegaan en vervolgens de 163 naar Laughlin, waar we nu op de KOA camping staan in de middle of nowhere. Er is hier een heel nieuw resort opgezet met hotel, camping en vooral casino. We waren hier om een uur of vijf en zijn toen allereerst lekker gaan zwemmen tot een uur of zeven in het zwembad van het hotel, super de luxe, want als campinggast heb je daar toegang toe. Vanuit het zwembad terug door het hotel waar ook de nodige eetgelegenheden in gevestigd zijn en daar lekker gegeten in een chinees fastfood restaurant. Door het casino weer naar buiten en nu zitten we nog even buiten bij de camper te relaxen. Wij zijn wel de enige, toeristen zie je hier niet en de amerikanen zitten allemaal binnen in hun gigantische motorhomes lekker bij de airco tv te kijken. Ze zullen ons wel voor gek verklaren. Het is hier wel weer vreselijk warm, zelfs nu nog dus dat wordt weer airco aan vannacht. Morgen op weg naar Joshua Tree National Park. Groetjes Elly en Gert

• 24 Augustus 2011 - 07:46

Ma En Pa Van Beek:

Zo juist alweer je verslag gelezen en je foto,s bewonderd.We genieten er elke keer weer van.Ga zo door,zodat we alles mee kunnen beleven.
    Ma en Pa om 10 uur in de morgen.

• 24 Augustus 2011 - 14:24

Ton En Trudy:

hello vakantiegangers ,jullie reizen sneller dan wij kunnen lezen en terug mailen maar moet gezegd die helicoptervlucht had ik ook wel graag willen meemaken ga zo door laat de computer wel aan staan voor het volgende verslag .
    geniet er nog lekker van .