Los Angeles (Hollywood en Beverly Hills) - Reisverslag uit Santa Paula, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu Los Angeles (Hollywood en Beverly Hills) - Reisverslag uit Santa Paula, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

Los Angeles (Hollywood en Beverly Hills)

Door: Gert en Elly

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

27 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Santa Paula

Vandaag stond Los Angeles op het programma, en om een uur of negen reden we richting Hollywood. Met behulp van Elly in samenwerking met de TomTom vonden we uiteindelijk een parkeerterrein zo’n 200 meter lopen van de walk of fame. Hoe konden we het zo uitkienen. Wij op pad en daar liepen we tegen de wereldpremière aan van de Lion King in 3D. Buiten zat een band de muziek te spelen en er was een catwalk uitgelegd voor de sterren die met limousines werden aangevoerd. Een hele batterij aan fotografen en filmverslaggevers eromheen, apart om mee te maken. Ook het KODAK theater bewonderd waar jaarlijks de oscars worden uitgereikt en natuurlijk de walk of fame afgelopen en de nodige plaquettes gezien van beroemdheden zoals Michael Jackson, Clint Eastwood, Celine Dion etc. Na zo’n 2 uur te hebben rondgelopen terug naar de auto en daar de TomTom op Beverly Hills geprogrammeerd om de luxe woonwijken van de sterren te bekijken. We hadden eerst nog overwogen om een tour met een bus naar Beverly Hills te doen, maar achteraf maar goed dat we dat niet hebben gedaan want nu hebben we het met onze camper gedaan. We kwamen nl overal de tourbusjes tegen. Het enige is dat je nu niet weet wie waar woont, maar dat interesseert mij persoonlijk totaal niet. Daarna op weg naar de kust en dat is net zo’n drama als op een mooie zaterdag naar Zandvoort, maw aansluiten in de file. Uiteindelijk toch een parkeerplaats aan het strand gevonden bij Santa Monica en even eruit, stoeltjes en boeken mee en bakken maar. Om een uur of vier hebben we opgebroken en zijn we doorgereden naar de KOA camping Ventura in Santa Paula waar ik nu dit verslag aan het typen ben. Morgen weer verder langs de kust richting San Francisco. Groetjes Elly en Gert

• 28 Augustus 2011 - 06:55

Pa En Ma Van Beek:

Jullie bericht weer ontvangen vanuit Beverly Hills.Toch geen plannen om een huis(je) te kopen?Jullie hebben dus weer het nodige gezienWij genieten ervan.De tijd begint alweer op te schieten dat jullie weer huiswaarts komen.Groeten en tot het volgende bericht.
    Ma en Pa.

• 28 Augustus 2011 - 09:18

Ton En Trudy:

Is er nog iets wat jullie niet gezien hebben .
    jullie raken als jullie thuis zijn hierover verlopig niet uitgepraat wat een indrukken moet dit avontuur geven ook voor ons als lezers van jullie verhalen en de mooie foto,s daarbij Gert je bent geslaagd als fotgraaf .
    De tijd begint nu op te schieten voor jullie geniet nog van alles wat jullie meemaken heel veel plezier

• 28 Augustus 2011 - 09:52

Fred En Ria:

Bij het lezen van jullie prachtige reisverslagen, krijgen wij nu ook de kriebels om naar China te vertrekken. Over 11 dagen is het zover. Genieten
    jullie maar lekker nog van de laatste week.

• 28 Augustus 2011 - 19:37

Ton En Trudy:

dit was ook wel weer erg mooi ! jullie genieten echt geniet er nog maar van het is weer zo voorbij groetjes