Van Pismo Beach via Mos Landing naar Santa Nella - Reisverslag uit Santa Nella, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu Van Pismo Beach via Mos Landing naar Santa Nella - Reisverslag uit Santa Nella, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

Van Pismo Beach via Mos Landing naar Santa Nella

Door: Gert en Elly

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

31 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Santa Nella

Daar is dan weer een verslag.Eergisteren is er weinig voorgevallen, we hebben de dag doorgebracht met eerst wat boodschappen doen en daarna zijn we naar Pismo Beach gegaan, hebben daar eerst wat rondgelopen en vervolgens zijn we even de pier opgeweest waar we nog een school dolfijnen hebben gespot. Toen de stoeltjes gepakt en lekker op het strand gezeten. ’s Avonds op de camping weer de vesten aan en sokken aan want het was weer koud voor onze begrippen. Gisterochtend zijn we weer bijtijds opgestaan en op weg naar de kust. Was een fantastische route de highway coastweg nr 1 met een aantal interessante stopplaatsen. Allereerst hebben we gestopt bij een viewpoint waar we van zeer dichtbij een kudde zeekoeien konden bewonderen. Dankzij allerlei natuurbeschermings initiatieven is hun populatie weer sterk toegenomen nadat ze bijna waren uitgestorven. Prachtig gezicht al die logge kolossen. De rest van de route bood ook nog een aantal spectaculaire vergezichten. Uiteindelijk hebben we bij Monterey de 17 miles drive gereden. Dit is een route over een schiereiland dat volledig is volgebouwd met de meest prachtige villa´s en alles is omsloten en verwoven met een prachtige golfbaan. Schijnt als de mooiste golfbaan ter wereld te boek te staan. Ook hier weer genoten , was in één woord fantastisch. Gisteren stonden we op een camping in Moss Landing die we via internet gereserveerd hadden omdat hij aan zee ligt. Dat valt achteraf bitter tegen maar goed het was maar voor één nacht. De zon scheen ook niet dus we hoefden niet naar het strand te gaan voor een zonsondergang. Tot overmaat van ramp lag internet er ook uit dus konden we gisteren geen verslag plaatsen hoewel dat al klaar was. Vandaag weer verder getrokken van de kust af want het was weer bewolkt en druilerig. We staan nu op een mooie camping in Santa Nella waar de zon weer volop schijnt met een heerlijk zwembad. Daar waren we al vroeg en dus lekker de hele middag in het zwembad gelegen met een boek er bij. Morgen naar onze laatste pleisterplaats waar we de laatste twee nachten blijven. Deze camping ligt ongeveer een uur rijden van de camperverhuur, dus zaterdagmorgen rijden we om een uur of kwart voor zeven ’s ochtends naar Cruise America zodat we om acht uur voor de poort staan. Dan even de camper inleveren en ons naar het vliegveld laten brengen. Het eind komt nu wel erg dichtbij maar we verlangen allebei ook wel weer naar huis, dat hadden we eigenlijk niet in Australie. Groetjes Elly en Gert
P.S. Hetkon wel eens zijn dat we de koemnde twee dagen geen internet en telefoonverbinding hebben op de laatste camping

• 01 September 2011 - 06:47

Pa En Ma Van Beek:

Jullie zeventiende verslag van 31-8 weer met belangstelling gelezen.Wat een reis en wat zien jullie veel.Ik kan me indenken,dat jullie ergens toch wel weer naar huis verlangen,maar dit kunnen ze jullie niet meer afnemen.Nog een paar dagen en dan is
    het over.Geniet nog maar even.
    Ma en Pa.

• 01 September 2011 - 14:41

Jolanda:

Niet echt knap he, die zeekoeien!

• 01 September 2011 - 19:20

Gerda En Henk:

Nou hier dan eindelijk een reactie van ons, we zitten midden in een verbouwing dus... druk druk druk... en hebben 2 weken geen internet gehad dus vandaar.
    Heb nu de reisverslagen gelezen maar dat waren er wel veel zeg, phoe!!
    Jullie hebben echt veel gezien! en wat een mooie foto's! geniet nog even van de laatste paar dagen.
    Groetjes Gerda en Henk

• 02 September 2011 - 12:04

Collega 's Givaudan:

Gert en Elly,

Mochten jullie dit nog lezen alvast een goede vlucht en Wekom thuis.

Waneer staat de volgende reis gepland?
    Groetjes,

De Collega 's van Givaudan