Van Banning naar Los Angeles - Reisverslag uit Pomona, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu Van Banning naar Los Angeles - Reisverslag uit Pomona, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

Van Banning naar Los Angeles

Door: Gert en Elly

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

26 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Pomona

Gisteren is er niets van gekomen om een reisverslag te maken en daarnaast was er ook niet vel bijzonders te melden. We hebben die dag vnl besteed een shoppen en fourageren. Allereerst zijn we nog een keer naar een premium outlet center gegaan bij Palm Springs om toch nog even op koopjes jacht te aan. Eerst nog wat even door Palm Springs rondgetoerd en daar de prachtige villawijken met palmbomen bewonderd en toen naar de outlet. Als je daar rondloopt wordt je helemaal koopziek als je ziet voor hoe weinig geld je daar de duurste merkkleding e.d. koopt snap je niet waarom het bij ons zo duur moet zijn. Afijn toch nog maar weer wat gekocht dus het aantal maximaal toelaatbare kilo’s voor de terugreis gaan we hopelijk niet overschrijden. Anderzijds laten we hier ook het nodige achter dus dat komt wel goed. Gisteravond waren w uiteindelijk toch weer laat op een camping en was de zin er niet meer om te schrijven. Vanochtend zijn we naar Los Angeles gereden naar de Warner Bros studio’s en daar hebben we een rondrit onder begeleiding gemaakt over het studio terrein. Wat een bedrijvigheid en leuk hoe te zien hoe bepaalde decors worden opgebouwd. Hier wordt o.a. de serie Friends , two and a half man e.d opgenomen. Ook alle Harry Potter films komen hier vandaan. ’s Middags bijtijds een camping opgezocht en we staan nu op de KOA in Pomona. Het is nu bij ons zeven uur ‘savonds en we hebben al lekker in het zwembad gelegen en zitten nu even te internetten en foto’s bij te werken. Morgen gaan we via Hollywood en Beverly Hills naar de kust en dan zo langzamerhand komt San Francisco weer in beeld. We willen donderdagnacht en vrijdagnacht op een camping dichtbij San Francisco staan zodat we daar vandaan zaterdagochtend vroeg naar de camperverhuur kunnen en dan door naar het vliegveld. Maar eerst nog een aar dagen kustweg. Groetjes Elly en Gert
P.S. Wegnummers is even wat moeilijk de laatste dagen, zelfs de TomTom is af en toe de weg kwijt laat staan dat wij het kunnen reproduceren.

• 27 Augustus 2011 - 07:04

Ma En Pa Van Beek:

Je verslag weer gelezenFijn dat dit allemaal maar kan.Dus jullie kopen maar in,daar zal Noa wel goed mee zijn.Hebben jullie geen last van de orkaan Irene? Ik ben voor mijn doen wel wat laat met reageren,want het is 9 uur.Had moeilijkheden met de printer.
    Groeten Ma en Pa.

• 27 Augustus 2011 - 19:14

Lia En Henny:

Zo zeg , even een paar dagen niet kunnen lezen, vanwege problemen aan de computer, maar dan ben je ook gelijk een avond zoet met jullie leuke verslagen.
    En wat gaat die tijd snel zeg, heb eigenlijk het idee dat jullie net weg zijn (jullie waarschijnlijk niet )We zijn gezond jaloers al was het alleen al om het weer, en ja natuurlijk ook op al jullie prachtige kleding straks.Dat wordt showen !! geniet ze , Henny en Lia