Van Laughlin via Joshua Tree Banning - Reisverslag uit Banning, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu Van Laughlin via Joshua Tree Banning - Reisverslag uit Banning, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

Van Laughlin via Joshua Tree Banning

Door: Gert en Elly

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

24 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Banning

Vanochtend weer bijtijds op en onderweg naar Joshua Tree National Park. Eerst nog even een beker koffie scoren aan de overkant van de camping en daar stond toevallig zo’n hele mooie grote Amerikaans truc, dus die moest ook even op de foto. Toen op weg naar het park, hetgeen niet helemaal soepel verliep omdat de TomTom in het begin even de weg kwijt was. Een rit van een paar uur door woestijnlandschap in de verzengende hitte. Maar daar merk je gelukkig alleen wat van als je uitstapt. Onderweg doet de airco van de auto het voortreffelijk dus lekker koel. Joshua Tree was ook weer een belevenis op zich en weer een totaal ander landschap dan alle andere tot nu toe. De Joshua Tree is eigenlijk geen boom maar een soort yuca die destijds door de mormonen Joshua Tree is genoemd naar de profeet Joshua die zijn armen ten hemel hief richting beloofde land. Het is maar dat je het weet. Uiteindelijk toch nog een lange dag geworden en na vijven waren we pas op de KOA camping in Banning, iets ten westen van Palm Springs. Eerst maar weer even een uurtje het zwembad in, even afkoelen en bijkomen. Nu zitten we weer voor de camper te relaxen en de foto’s bij te werken. Morgen gaan we weer shoppen en fourageren en dan door naar Los Angeles. Groetjes van Elly en Gert

• 25 Augustus 2011 - 12:02

Ma En Pa Van Beek:

Je verslag van 24-8 weer ontvangen.Leuk die verslagen en foto,s. Wat een belevenis en wat zien jullie toch veel.Hier is alles oke en zien steeds weer uit naar het volgende verslag.
    \groeten \ma en Pa.

• 25 Augustus 2011 - 19:24

Marleen:

Ik zal toch eerder op moeten staan om als eerste een reactie te kunnen geven, opa en oma zijn wel erg snel elke keer :-)

Ik liet Noa een foto van opa en oma zien en die werd helemaal verlegen. Ze snapte er maar weinig van, komt wel weer goed als jullie terug zijn, want ze heeft het regelmatig over jullie.

Hier zijn we allemaal weer op de been, vandaag een dagje apies wezen kijken in de Apenheul. Er was ook een glijbaan, dus jullie begrijpen dat Noa zich heeft vermaakt!

Dikke kus Noa en Marleen

• 26 Augustus 2011 - 08:43

Raymon:

Wat een mooie reis! Het ene verslag is nog mooier dan het andere. Er is wel een erg naar incident gebeurd in het Joshu Tree park op ongeveer dezelfde dag dat jullie er waren. Ik schrok ook een beetje toen ik las dat jullie er nu ook zijn. De directeur van 013 in Tilburg en zijn vriendin zijn om het leven gekomen door uitdroging toen hun auto vast was komen te zitten in het park. Maar niet te lang bij stilstaan tijdens jullie mooie reis, maar het geeft goed aan hoe heet en extreem de omstandiheden zijn waar jullie in reizen. Pas goed op jullie zelf maar ga vooral ook door met genieten!

• 26 Augustus 2011 - 13:41

José:

hoi vakantiegangers,
    eindelijk even tijd om jullie verslagen te lezen, ziet er fantastisch uit allemaal heel wat anders dan de bergen in oostenrijk (overigens ook weer heel mooi) heb twee mooie weken gehad lekker gewandeld tessa vooral die vond het heerlijk liep voorop nou geniet vooral nog de komende weken wij gaan lekker door met werken alles is hier weer een beetje in een normaal ritme roeland heeft introductieweek gehad en gaat maandag echt beginnen is wel weer even wennen maar de eerste indruk was goed tot horens Hans en José