Las Vegas achter de rug - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu Las Vegas achter de rug - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

Las Vegas achter de rug

Door: Gert en Elly

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

16 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Springdale

Het is nu bij ons dinsdagavond 22.00 u als ik dit verslag maak. We zitten nu in de staat Utah en hebben nog maar 8 uur tijdsverschil met Nederland. We hebben twee avonden Las Vegas achter de rug, wat een overweldigende stad en wat een gekkenhuis. En heet maar wat wil je middenin de woestijn. Wat een varieteit aan verlichting en wat een gigantische hoeveelheid gokpaleizen. Je moet dit met je eigen ogen gezien hebben. Overdag is er minder te beleven, dwz je kunt er shoppen. Dat hebben we maandag dan ook gedaan. Met de bus naar het outlet centrum en daar in een paar uur voor relatief weinig geld de nodige merkkleding ingeslagen. Bepakt en bezakt kwamen we aan het eind van de middag weer terug bij de camper. Ik hoef voorlopig geen kleren meer te kopen. Dinsdagochtend zijn we vroeg opgestaan en eerst naar de Hooverdam gereden. Dat was wel gunstig want toen was het er nog erg rustig. Ook dit was weer in één woord overweldigend, en je voelt je wel heel erg nietig als je daar loopt. En dan te bedenken dat dit al in de jaren dertig is gebouwd. Om een uur of elf weer in de camper en op weg naar Zion National Park via Las Vegas. Een uren lange rit door de woestijn, hetgeen ook wel iets heeft en ook een enorme indruk heeft gemaakt. Nu staan we weer op de camping in Springdale, lekker rustig aan een rivier en wel even prettig na de hektiek van Las Vegas. En gelukkig ook weer wat koeler 'savonds. Ook nog even twee wasjes gedraaid dus we kunnen weer vooruit. Morgenochtend Zion in en daarna laten we wel weer van ons horen.
Groetjes Gert en Elly en iedereen bedankt voor de leuke reakties.

• 17 Augustus 2011 - 06:31

Ma En Pa Van Beek:

Het verslag van 16-8 weer ontvangen.Heerlijk is dat zo in de morgen om 8 uur.Foto's zijn ook mooi.Pracht vcan een camper.Wat genieten jullie toch.En wij natuurlijk van de verslagen.
    Groetjes Ma en Pa.

• 17 Augustus 2011 - 07:53

Mirjam Van 't Werk:

Hallo Elly en Gert,
    Super zeg met die foto's erbij, die camper ziet er wel stoer uit aan de voorkant. Het is er allemaal even groots zo te lezen.
    Enne past na al dat shoppen straks alles wel in de koffers mee terug?
    Heel veel plezier verder.
    Mirjam

• 17 Augustus 2011 - 08:51

Marleen:

Zo te zien is het dus gelukt met de foto's! Leuk om wat foto's bij een verslag te zien. Hopelijk krijgen jullie alle kleding mee, maar 1 ding is zeker, Noa heeft deze winter weer warme voeten!
    Hier gaat het gelukkig allemaal weer wat beter, dus hopelijk kunnen we de komende dagen nog wat leuke dingen doen!

Dikke kus Marleen en natuurlijk ook van Noa!

• 18 Augustus 2011 - 13:44

Raymon:

Leuk! Mooie foto's ook!
    De nieuwe camera doet het goed!