KIngs Canyon en Sequoia National Park - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu KIngs Canyon en Sequoia National Park - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

KIngs Canyon en Sequoia National Park

Door: Gert en Elly

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

13 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vrijdag zijn we via Sequoia National Park het Kings Canyon National park ingereden. Wederom prachtige vergezichten en indrukwekkende bergmassieven. Kings Canyon is niet zo populair maar daarom zeker niet minder mooi. Hier staat ook de op één na grootste Sequoia en als je daarbij staat voel je je wel erg nietig.Hier lag ook een gevelde sequoia die ze haden uitgehold en daar kon je in de lengte doorheen lopen.Bizar. Ook nog een aantal indrukwekkende watervallen bekeken, je valt van de ene verbazing in de andere. Nog geen beren gezien hoewel daar expliciet voor werd gewaarschuwd.Uiteindelijk ´s avonds gestrand op een KOA camping in Visalia waar we de nacht hebben doorgebracht. De volgende ochtend (zaterdag) via de supermarkt, want de proviand moest nodig worden aangevuld, weer terug naar het Sequoia National Park om het giant forest te bekijken. Hier staat ook het grootste levende organisme ter wereld, de General Sherman Tree, de grootste sequoia ter wereld. Daar moesten we dus mee op de foto en we waren niet de enige. Maar iedereen gaat netjes in de rij staan en wacht keurig zijn beurt af.Nog even een leuke afdaling naar beneden waar we nog een paar van deze reusachtige bomen tegenkwamen waar de weg tussen doorliep. Dit is echt een afdaling voor mensen met hoogtevrees, één en al haarspeldbocht.Nu staan we weer op dezelfde camping in Visalia en morgenvroeg gaan we in één dag door naar Las Vegas waar we voor de komende twee nachten een plekje hebben gereserveerd op de KOA camping midden op de strip in Las Vegas. We hebben natuurlijk al de nodige foto´s maar onze bestanden zijn te groot en we krijgen ze niet op de site geplaatst. We blijven pogingen doen maar tot die tijd moeten jullie het met de verslagen doen.
Groetjes Gert en Elly

• 14 Augustus 2011 - 06:47

Ma En Pa Van Beek:

Jullie verslag vab 11-8 weer gelezen.Ik heb wel in de gaten dat jullie volop genieten.Wij vinden het ook heel erg leuk.Hier is het nog steeds snert weer.Gisteren maar weer eens een dagje uit geweest.Het was droog maar frisjes.De voorspellingen zij gunstig maar we moeten het eerst maar afwachten.Groetjes van ons beiden.
    Ma en Pa.

• 14 Augustus 2011 - 07:13

Jeltje En Louis:

jullie hebben het naar je zin zo te horen en al het nodige gezien. Ik hoop dat de rest net zo spannend is. Het weer is in Nederland snert, zoals Ma en Pa van Beek al aangaven, dus wij gaan zo over een uurtje richting Zuid-Frankrijk. Veel plezier nog.

groetjes Jeltje en Louis

• 14 Augustus 2011 - 11:08

Ria En Fred:

Leuk en spannend hoor ik geniet er erg van. "Jammer" dat je geen beren tegenkwam. Ben erg benieuwd naar Las Vegas en op de strip camperen is wel heel apart.
    Groetjes en goeie reis verder.

• 14 Augustus 2011 - 16:45

Marion:

We beleven onze reis opnieuw door het lezen van jullie reisverslagen.
    Wensen je veel succes met het gokken in Las Vegas.
    En veel plezier tijdens het bezoek aan onder andere de Eifeltoren en Venetie.
    Groetjes Marion en Bert