Aankomst San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu Aankomst San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

Aankomst San Francisco

Door: Gert en Elly

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

07 Augustus 2011 | Verenigde Staten, San Francisco

Gisteren na een voorspoedige reis in San Francisco aangekomen. We vertrokken wel te laat omdat er een storing was. Het bleek dat het videosysteem niet werkte en ze kregen het niet meer aan de praat ook. Uiteindelijk zijn we zonder verreiken geen films dus wel jammer maar niet onoverkomelijk. De immigration ging super snel na 40 minuten stonden we al buiten.
Het was toen 12.35 uur. Op zoek naar een taxibusje dat was ook snel gevonden dus op weg naar het hotel. Waar we 13.45 arriveerde. De kamer was nog niet klaar wat een beetje jammer was na deze lange reis.
We konden de koffers in bewaring geven en na geschuif met waardevolle spullen gingen we maar vast naar de Apple-store aangezien deze bijna om de hoek lag. Wat een drukte daar binnen ongelofelijk. Na een medewerker aangesproken te hebben ging hij halen wat we hebben wilde. Alles wordt keurig geïnstalleerd waar je bij bent zodat je met een werkende i-pad de deur uitloopt. Ondertussen was het tegen drieën op naar het hotel we konden gelukkig naar onze kamer. Het bed zag er heel verleidelijk uit maar we zijn toch maar op stap gegaan. Uiteindelijk hebben we het 20.00uur volgehouden na ieder een spijkerbroek gescoord te hebben die je hier in de stad toch wel nodig hebt vanwege de frisse zeewind. Na even een steak gegeten te hebben terug naar het hotel waar om 21.00 uur het licht uitging.
Nu is het 8.30 uur en duiken we maar eens onder de douche. Daarna gaan we op zoek naar een ontbijt en verder zien we vandaag wel waar we terecht komen.

Groetjes Gert en Elly

• 07 Augustus 2011 - 20:38

Mirjam Van 't Werk:

Hello Elly and Gert,
    Just counting - Even rekenen... Jullie zitten aan de lunch bij de Warf en wij gaan naar bed.
    Bedankt voor het overblazen van een beetje zon dat hier vanmiddag scheen. Heerlijk. En heerlijk zullen jullie het ook wel hebben in nieuwe spijkerbroek en met i-pad wandelend door the streets of San Fransisco.
    Bye Bye!

• 07 Augustus 2011 - 20:53

Raymon:

Goed bezig Elly met die ipad! Nu nog een iphone en een mac-book :) Veel plezier!

• 07 Augustus 2011 - 21:30

Bert:

Nog even voor het naar bed gaan op mijn IPad gekeken of er al een berichtje was van jullie. Het is Daan leuk om te lezen dat jullie direct een IPad hebben aangeschaft.
    Nog veel plezier vandaag
    Groetjes