De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gert en Elly - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Gert en Elly

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

31 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Als alles goed gaat lopen we over een week in San Francisco.
Een geweldig vooruitzicht.
De te rijden route hebben we nu z'n beetje vast liggen. Campings zoeken en boeken we ter plekke. We gaan er vanuit dat dat wel gaat lukken.
Wij hebben geboekt bïj:
Travelhome-Geldrop
telnr: 040-2113938

Hieronder de vluchtgegevens:
Vertrek za 6-8 KL 605 9.50 uur
Aankomst za 6-8 11.50 uur
We vliegen terug op za 3-9 om 14.00 uur met KL 606
Aankomst Schiphol 4-9 om 9.15 uur

Na aankomst in San Francisco moeten we zelf even een shuttel regelen die ons naar down town San Francisco brengt. We hebben een hotel in een zijstraat van Union Square middenin het winkel gebied, als we willen kunnen we ons uitleven wat dat betreft.
Zondag zal een wandeldag worden richting de Warf.
's Maandags zijn we van plan fietsen te gaan huren om over de Dolden Gate Brigde te gaan fiesen om daarna aan de andere kant mat de pont terug te gaan.( Vanaf Sausalito)
De excursie naar Alcatraz is al geboekt. We waren bijna nog te laat want we konden alleen nog maar dinsdag de 9e.
En ergens tussendoor moeten we natuurlijk nog met de Cable Car. Het opstappunt is zo'n beetje naast ons hotel.
De drie dagen zijn al aardig vol gepland.Verder zien we wel wat we tegen komen.
Woensdag 10 augustus worden we opgehaald in het hotel door de camperverhuurder om de camper te gaan halen. Op naar het volgende deel van onze reis.

Het volgende en echte verslag met belevenissen zal uit San Francisco komen.

Tot ziens Gert en Elly

• 31 Juli 2011 - 11:51

Ma En Pa Van Beek:

Het eerste bericht van jullie goed ontvangen.Fijn dat dit zo kan.We zullen jullie volgen.
    Groetjes.

• 02 Augustus 2011 - 07:42

Ton En Trudy:

Hoi Elly en Gert ,ik kan mij voorstellen dat jullie zeer enthousiast zijn op de komende reis en verslagen die jullie zullen uitbrengen .
    Breng jullie zaterdagmorgen zelf naar Schiphol maar wij wensen jullie allebei heel veel plezier door het land met met de onbegrensde mogelijkheden .
    Good Luck

• 06 Augustus 2011 - 09:04