Onderweg van Sydney naar Brisbane - Reisverslag uit Ballina, Australië van Gert en Elly - WaarBenJij.nu Onderweg van Sydney naar Brisbane - Reisverslag uit Ballina, Australië van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

Onderweg van Sydney naar Brisbane

Door: Gert en Elly

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

09 Maart 2010 | Australië, Ballina

Inmiddels zijn we halverwege de vakantie en zijn we twee dagen na vertrek uit Sydney aangeland in Ballina waar we op een prachtige camping aan de kust staan. Inmiddels ben ik voor de tweede keer snipverkouden geworden, waarschijnlijk door de airco in de auto van Brenda afgelopen weekend, maar goed het zal wel weer overgaan.
Het weekend voor ons weekend in Sydney schijnt er hier nog een Tsunami waarschuwing geweest te zijn tgv de aardbeving in Chili en moest iedereen van de stranden weg. Gisteren en vandaag behoorlijk wat afstand afgelegd en goede vordering gemaakt richting Brisbane. Het rijden hier gaat probleemloos en in onze camper zit je als een vorst en heb je goed uitzicht over de omgeving, wat ons betreft een geweldige keus. Campingplaats vinden is geen enkel probleem en er is overal plaats genoeg, campings zijn lang niet vol en de voorzieningen zijn perfect, kunnen ze bij ons niet aan tippen. Gisteren nog een paar uur aan het strand gezeten en vandaag via het gebied van de bananen- en suikerrietplantages dus aangeland in Ballina. Morgen weer verder naar o.a Biron Bay.
Voor jullie allen nog een prettige dag, wij gaan onderhand al weer aanstalten maken om te gaan slapen. En oja Marleen ik hoop dat het nog wat word met die UGG's want vandaag in een schoenenzaak gevraagd waar we ze konden kopen, maar men stond ons wat wazig aan te kijken, maar we blijven het proberen.
Groetjes van Gert en Elly down under

PS Henny het is je weer gelukt, je loopt weer een jaartje voor op ons.

  • 09 Maart 2010 - 11:32

    Ma Van Beek:

    Je reisverslag van 9-3 weer ontvangen.Wat zijn jullie toch een boffers met het weer.Gisteren heeft het hier nog weer gesneeuwd,maar was op de dag weer gauw verdwenen.Gisteren op de kleine Noa gepast,want Marllen moest werken.Natuurlijk graag gedaan.Wat een lief kind en een grote lachebek.Vandaag maar weer lekker gewandeld.Maar ik merk wel dat het niet meer zo vlot gaat.Groeten van
    ons.Ma en Pa.

  • 09 Maart 2010 - 19:06

    Lia:

    Zo lekker hoor, zo'n stil strand, hoef je niet te zoeken naar een plekkie.
    In het noorden schijn de boel wel onder water te staan, tenminste dat horen we hier, we hopen dat jullie toch van queensland kunnen genieten! En inderdaad Henny is weer een jaartje ouder. Ik weet inmiddels dat ik ook een halve knie ga krijgen, dus hoor graag tegen die tijd goeie tips van je.
    veel plezier op jullie verdere tocht down under.

  • 09 Maart 2010 - 21:09

    Truus En Pa:

    Hallo Down Under-vakantiegangers. Gelukkig hebben jullie geen tsunami-problemen gehad en de foto's bewijzen dat jullie prachtig weer hebben. Nu op naar Bribane en een goede reis toegewenst. Tot de volgende keer. Hier is alles goed. Het begint een beetje lenteweer te worden, maar 's nachts vriest het nog. Groetjes van ons beiden.

  • 09 Maart 2010 - 22:28

    Noa:

    Hallo opa en oma,

    Mama leest mij af en toe wat dingen voor die jullie schrijven. Ik begrijp er nog maar weinig van.

    Inmiddels stap ik aan de hand rond door de kamer, als ik zin heb dan zwaai ik ook (dus jaja, dat kan mama nu vertellen op het consultatiebureau ;-) Mijn volgende tandjes komen er denk ik ook aan, want ik heb weer rode wangetjes en billetjes.

    Gister ben ik nog even bij jullie poezen geweest, dus die heb ik weer even opgejaagd. Ik vond ze zo zielig, dus heb ik er maar even voor gezorgd dat ze wat beweging kregen.

    Ik denk dat ik nu maar weer ga proberen te slapen, dat vinden papa en mama denk ik wel fijn. Owh ja, en mama hoopt dat jullie de Uggs nog vinden, zodat we volgend jaar samen op onze Uggs rond kunnen wandelen.

    Nog veel plezier en ik hoor wel weer van mama wanneer jullie wat hebben geschreven.

    Dikke kus van Noa

    P.S. Mijn ballon is nu toch echt leeg, dus daar kan ik niet meer mee spelen.

  • 10 Maart 2010 - 21:00

    Rob & Anja:

    Ook dit verhaal is weer herkenbaar. Wij zijn namelijk andersom gereden van Byron Bay naar Ballina. Net buiten Byron Bay is een camping/hostell genaamd de Art Factory. Als je daar toevallig komt waan je je in de tijd van de hippies.De wiet lucht komt je tegemoed maar het was daar wel ongeloofelijk gezellig. Mooie plek Byron Bay. Trouwens wat is er niet mooi in Aussie. Geniet nog met volle teugen want zoals jullie al zeggen de helft zit er alweer op. En er komt nog een zeer mooi gedeelte aan. Goede reis en we l;aten nog wel van ons horen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Ballina

Gert en Elly

Actief sinds 24 Jan. 2010
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 28943

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 27 September 2014

Las Vegas - Yellowstone NP - Las Vegas

06 Augustus 2011 - 04 September 2011

West - Amerika rondreis

20 Februari 2010 - 27 Maart 2010

Australië rondreis

Landen bezocht: