Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Gert en Elly - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

14 Februari 2010 | Nederland, Amersfoort

De laatste week is aangebroken. Nog een weekje werken en het grote avontuur kan beginnen.
Spullen liggen klaar of zitten al in de koffer. Een mens sjouwt wat mee tegenwoordig.

Hieronder zal ik het vluchtschema van de heenreis weergeven.

20 feb. CX270 Amsterdam (13.05)- Hong Kong (07.10) Vliegtijd 11.05 uur
23 feb. CX163 Hong Kong (09.20) - Melbourne (21.40) Vliegtijd 9.20 uur

Totaal tijdsverschil in Melbourne met Nederland 10 uur.

Het volgende berichtje zal zodra er gelegenheid voor is ergens uit verweggiestan vandaan komen.

Groetjes Elly en Gert

• 14 Februari 2010 - 14:42

Catja.:

Da´s niet mis!!
    Veel plezier en we zullen jullie (een beetje) volgen!

• 15 Februari 2010 - 20:42

Gerda:

Héél véél plezier en geniet ervan Groetjes Henk en Gerda

• 18 Februari 2010 - 20:47

Pa Van Leeuwen :

Hallo Elly en Gert,
    Nog één dagje thuis en dan begint de avontuurlijke vakantie! Wij wensen jullie een voorspoedige reis toe en zullen jullie met belangstelling volgen.
    Hartelijke groeten van mij en ook van Truus.

• 20 Februari 2010 - 08:47

Pa Van Beek:

Zo. Eindelijk is het zover.We willen jullie alsnog een heel goede vakantie toewensen en hopen dat alles goed mag gaan. Pa en Ma

• 21 Februari 2010 - 13:37

Bert:

Hoe is de reis verlopen en hoe is het of was het in Honkong.
    groetjes

• 23 Februari 2010 - 15:42

Ton En Trudy:

Hoi elly en gert als ik het leest zoals hierboven staat is de vacantie nu al een geweldig succes en je moet eigenlijk nog pas beginnen heel veel plezier nog in down under

• 24 Februari 2010 - 18:22

Jolanda:

Wat?! Nog geen nieuw bericht? Dat voorspelt niet veel goeds voor de rest van de reis...;) En ik me maar schuldig voelen dat ik nog niet eerder had kunnen kijken!

Hopelijk hebben jullie het leuk gehad in HK! En alvast een goede vlucht voor straks!