Zondag 7 september in Jerome - Reisverslag uit Jerome, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu Zondag 7 september in Jerome - Reisverslag uit Jerome, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

Zondag 7 september in Jerome

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

08 September 2014 | Verenigde Staten, Jerome

Even een kort berichtje van ons om aan te geven dat alles goed is. We hadden op veler verzoek wat foto's willen uploaden bij onze eerdere verslagen maar krijgen dan de mededeling dat we al onze foto ruimte al hebben opgebruikt en niet meer kunnen toevoegen. Bijzonder vreemd. We hebben daarom een nieuwe site aangemaakt zodat we weer de volledige fotoruimte beschikbaar zullen hebben. Wij zullen morgen een mailinglijst aanmaken op de nieuwe site zodat jullie ons dan verder kunnen volgen en dan hopelijk met foto's. Groetjes Gert en Elly

• 08 September 2014 - 13:31

J.van Beek:

Bericht van 7 sept. ontvangen. We begrijpen eruit dat alles nog in orde is. Hier is alles nog steeds goed en wachten maar weer op de volgende berichten.
    Ma en Pa.