Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

02 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

De heenreis is zonder al te veel problemen verlopen. Onze vlucht naar Houston had bijna een uur vertraging en dat zou betekenen dat we onze aansluiting naar Las Vegas zouden missen. Onze aansluitende vlucht was gelukkig ook vertraagd dus dat ging goed. Uiteindelijk waren we om ca. half zes lokale tijd in ons hotel New York New York. Immens groot hotel met een enorm groot casino op de begane grond. Ons had men kamer 2038 toebedacht, dat is dus op de twintigste verdieping. Prima kamer overigens. Eenmaal op de kamer zijn we gelijk gaan slapen, we waren redelijk afgedraaid. De volgende dag maandag 1 september eerst gaan ontbijten en daarna op pad. De strip afgelopen richting Cesar Palace. Cesar Palace op zich is al een belevenis, wat een enorm winkel en casino complex is dat op de begane grond binnen. Helemaal in Romeinse steil ,met prachtige fonteinen en geschilderde plafonds die de impressie geven dat je naar de blauwe lucht kijkt alsof je buiten loopt. s'Avonds zijn we naar een voorstelling van de Blue Man Group geweest in Hotel Monte Carlo, een aanrader. We hebben vreselijk gelachen. Daarna nog voor 15 dollar een all-in buffet genomen in het hotel. Was fantastisch en een zeer ruime keus, een koopje. Na afloop nog even buiten op de strip gezeten bij een live optreden en toen onze kamer opgezocht. We zijn nu net wakker en vanochtend gaan we met de bus naar de outlet om wat kleding te kopen. Vanavond nog wat rondkijken en dan gaan we morgenochtend (woensdag 3 september) de camper ophalen bij Cruise America en gaan we Las Vegas verlaten. Groetjes vanuit Las Vegas van Elly en Gert

• 02 September 2014 - 17:28

Bert:

Leuk om te lezen dat de reis goed is verlopen.
    Wat Ceasar Palce betrfeft ,daar zijn we ook geweest. Een van de dingen die mij is bijgebleven is dat we daar " buiten " op een terras hebben gezeten , terwijl de wolken langs het blauwe firmament van het eigenlijke dak dreven.
    Wij lezen wel weer hoe de reis verder gaat.
    Groetjes
    Marion

• 02 September 2014 - 20:59

Kees En Mirjam:

Leuk om weer te kunnen meelezen met jullie belevenissen.
    Ja, ja de outlet. Nu nog alle oude kleren weggooien, maar die hebben jullie nog nodig de komende dagen.. iets met een flanellen pyjama. Dus wanneer jullie de camper ophalen lopen jullie met extra tassen vol nieuw spijkergoed.
    Bye bye,
    Kees en Mirjam

• 02 September 2014 - 22:13

Trudy:

goed om te horen dat jullie een goede reis hebben gehad! fijn dat jullie je ook al zo vermaakt hebben!!ik zal jullie belevenissen met plezier tegemoet zien en lezen! groetjes xx

• 03 September 2014 - 19:13

J.van Beek:

Zojuist je tweede versla\g gelezen en begrijp daaruit dat alles tot nu toe goed gaat.Hier vis ook alles nog oké. Prachtig weer. Dus vandaag maar een rondreis gemaakt door Limburg met trein en bus.Groeten ma en pa.