Laatste dag in Las Vegas - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu Laatste dag in Las Vegas - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Las Vegas

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

05 September 2014 | Verenigde Staten, Cedar City

Dinsdagochtend de bus genomen naar het outlet centrum en ons daar een aantal uren bezig gehouden met de uitbreiding van vnl. mijn kledingbestand. En met succes mag ik wel zeggen. Dit stelt ons gelijk weer voor een nieuw dilemma, nl hoe krijgende dit allemaal mee terug zonder het maximaal aantal kilo's te overschrijden, maar ja dat is van latere zorg. 's Avonds nog een keer met d bus naar Fremontstreet een overkapte winkelstraat in het oude gedeelte waar 's avonds op het plafond van de overkapping een lasershow wordt gegeven. Heel bijzonder. Ook hebben ze over de gehele lengte van de straat op een meter of vijf hoog een aantal kabels gespannen waar je dan tegen betaling in een tuig van de ene kant van de straat naar de andere kant kunt zweven hoog over het publiek heen. Echt cool! Terug weer met de bus en bij terugkomst ons bed opgezocht. Inmiddels hadden we ook met Cruise America geregeld dat we woensdagmorgen om 9.30 u werden opgehaald bijhebt hotel om naar de camperverhuur te worden gebracht. Uiteindelijk reden we om een uur of half elf weg en de eerste stop was al na 2 minuten bij de Walmart om te bevoorraden. Heeft ons wel een paar uur gekost maar toen konden we dan ook met een gerust hart op pad. Ook een broodrooster voor 8 dollar behoorde tot de aankopen om s ochtends een broodje te kunnen roosteren voor het ontbijt. Doel van deze dag was het Valley of Fire state park waar de meest prachtige rotsformaties zijn te zien in de meest grillige vormen en kleuren. In het park hebben we de camping genomen,prachtige lokatie midden tussen de rode rotsformaties. We hebben hier van een schitterende zonsondergang genoten en de volgende ochtend een prachtige zonsopkomst. Fantastisch wat een super plekje. Vandaag hebben we in de ochtend de rest van het park bekeken deels vanuit de auto en soms middels een klein wandelingetje. Was ook weer erg indrukwekkend. S Middags dei interstate genomen richting Salt Lake city . Nu staan we op een KOA camping in Cedar City en hebben we inmiddels ook onze eerste bbq ervaring opgedaan. Ging prima en het vlees was goed gelukt Mag ik wel zeggen. Morgen gaan we verder tot net onder Salt Lake City. Tot over een paar dagen maar weer. Groetjes Elly en Gert

• 05 September 2014 - 11:58

Geke:

Verhalen prima, maar waar zijn de foto's van die rotsen en mooie zonsonder/opgangen?Veel plezier verder!!

• 05 September 2014 - 22:25

Trudy:

was weer een mooi verhaal, jullie genieten heerlijk!!! veel plezier verder en...ik wacht jullie volgende verhaal weer af!! groetjes xx

• 07 September 2014 - 10:32

Ton En Trudy:

Hoi Elly en Gert
    Als eerste het is een mooi verslag wat er geschreven is door jullie .zo te lezen vermaken jullie je prima daar
    maar ook ik reageer waar zijn die mooie foto,s verder weer een geweldige beleving denk met de camper en
    Las Vegas zal wel heel bijzonder zijn echt een stad die dag en nacht leeft heb nergens gelezen dat jullie de Jackpot eruit hebben gehaald in het Casino .
    Elly ik heb wel een idee hoe je al die kleren mee kunt nemen doe ze gewoon allemaal aan
    Luitjes heeeeel veeeeel plezier nog in de States