Het is bijna zover - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Gert en Elly - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Gert en Elly - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert en Elly

30 Augustus 2014 | Nederland, Amersfoort

Het grote aftellen is begonnen. We zijn er klaar voor. De koffers zijn gewogen en akkoord bevonden. Uit voorzorg niet het maximaal toelaatbare gewicht van 23 kg zodat we in ieder geval wat speling hebben voor de terugreis want we zullen nog wel de nodige aankopen doen, zeker kleding. Morgenochtend om 10.10 u vertrekken we met vlucht UA0059 van United Airlines naar Houston waar we om 13.30u lokale tijd aankomen. (Is hier 20.30u) Daar hebben we 1 uur en 40 minuten om over te stappen op vlucht UA1459 naar Las Vegas dus dat wordt rennen. Vertrek lokale tijd 15.10u en aankomst in Las Vegas om 16.30u lokale tijd. (Is hier 01.30u).Morgenavond zullen we dus niet al teveel activiteiten meer ontplooien en zullen we wel bijtijds in ons mandje liggen in hotel New York New York aan Las Vegas Blvd.
Tot het volgende verslag en dan vanuit Amerika

• 30 Augustus 2014 - 17:31

Lia :

Hoi Gert en Elly ,
    Een hele goede reis , en jullie kennende mag er eigenlijk wel een extra koffer bij voor alle aankopen.
    Heel veel plezier, lekker weer en we blijven jullie zeker volgen.
    groetjes ook Henny

• 30 Augustus 2014 - 17:58

Rob En Anja:

Elly en Gert,

Geniet ervan.

We gaan jullie volgen ook vanuit Belgie.

Groetjes,

Rob en Anja

• 30 Augustus 2014 - 19:58

Louis:

Hoi Elly en Gert,

Heel veel plezier in de USA. Ik ben benieuwd naar de verhalen.

Groeten vanuit een (nog) zonnig Toscane.

Jeltje en Louis

• 30 Augustus 2014 - 22:16

Bert:

Hoi beide, via deze site wensen we julle een goede vlucht.
    Marion en Bert

• 31 Augustus 2014 - 10:53

Ton:

Hoi Elly en Gert

Amerika Here we Come ,geniet ervan en zal jullie reisverslagen met veel plezier lezen en erop reageren
    Good luck

Groetjes van Ton en Trudy

• 31 Augustus 2014 - 11:37

Geke :

Fijne reis!!! Jan en Geke

• 31 Augustus 2014 - 11:55

J.van Beek:

Alsnog een heel fijne reis toegewenst en geniet er maar goed van.